شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۴۴:۳۵

انعقاد تفاهم نامه همکاری نمایشگاه بین‌المللی ایران و هلند

باشگاه خبری فراساحل: در پی حضور در سی و هفتمین نمایشگاه صنایع دریایی هلند (Europort) ، مقدمات همکاری و مشارکت یوروپورت به منظور حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران فراهم گردید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، نمایشگاه صنایع دریایی هلند از برترین نمایشگاه‌های دنیا در این حوزه است و دارای سابقه بسیار ارزشمندی در پیشرفت این صنعت در دنیا داشته است. طی برگزاری چندین جلسه با برگزارکنندگان این نمایشگاه در شهر روتردام، روش‌های همکاری و همچنین دعوت رسمی از کلیه مشارکت کنندگان از 45 کشور دنیا در نمایشگاه هلند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که امسال نیز یوروپورت با اطلاع رسانی گسترده و دعوت از شرکت‌های فعال و معتبر صنایع دریایی در اروپا به منظور حضور مفید و موثر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران، اولین گام خود را در راستای ایجاد همکاری‌های تجاری، سرمایه‌گذاری، خدمات فنی و مهندسی و همچنین انتقال فناوری بردارد.
به عنوان نخستین گام برگزارکنندگان نمایشگاه صنایع دریایی هلند در روز دوم نمایشگاه اقدام به انتشار خبر حضور یوروپورت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بولتن خبری نمایشگاه نمودند و در کل نمایشگاه و در بین 1100 شرکت حاضر در نمایشگاه توزیع نمودند. قابل ذکر است پیش نویس تفاهم نامه مذکور ارسال شده و در حال نهایی شدن میباشد.



  کد خبر : 773
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :